10 ian. 2012

Despre urarile de Sarbatori



     Ieri,in timp ce scriam despre gestul de a darui,ma gandeam ca si sms-urile cu diverse urari se inscriu aproape in aceeasi categorie.Sunt sigura ca marea majoritate a primit cel putin un sms cu o urare de Craciun sau An Nou.Am primit si eu cateva si la un moment dat acestea au inceput sa se repete,desi erau de la expeditori diferiti.Recunosc ca nu le-am citit.Cred ca un simplu ``Sarbatori fericite`` sau ``La multi ani`` poate sa spuna mai multe decat acele strofe copiate si trimise intregii liste de contacte.Si daca as fi raspuns si eu,din aceeasi inertie,cu exact acelasi mesaj?Atunci eu as fi fost lipsita de creativitate,nu?Sau de interes.
 
    Pe langa gandul celor dragi,am primit cateva randuri,via email,care mi-au ramas in minte si in suflet.O sa citez cuvintele psihologului Radu-Nicolae Cocea :

``Am observat ca multe din urarile de sfarsit de an sunt despre prosperitate, fericire si implinirea tuturor dorintelor, dar nimeni nu spune cum sa obtii aceste lucruri, adica ce factori sunt necesari.
Si bineinteles, fiecare are propria reteta pentru a le obtine. Unii cred ca e nevoie de incredere in sine, altii cred ca e nevoie de noroc, altii de protectie Divina si asa mai departe.
In sprijinul cautarii unei retete care sa dea rezultate, mi se pare important sa nu folosim ingrediente inadecvate, scop in care va invit sa cititi un scurt articol cu focus pe mitul increderii in sine``.
  Va invit si pe voi sa cititi,poate ajuta.

   In mesajele pe care le-ati primit de Sarbatori,cat suflet pus ati simtit in ele?Sau faptul ca v-au fost trimise de persoane dragi a fost de ajuns?



   Pe curand!





 

Blog Template by YummyLolly.com