25 ian. 2012

Despre ce nu (cred ca ) o sa scriu vreodata

sursa

 Fie ca le consider mult prea personale,fie ca nu vreau sa creez satisfactii unora ori dezamagire altora,fie ca nu-mi sta in fire...sunt o serie de lucruri despre care nu cred ca o sa scriu vreodata pe acest blog.


Punctual ar fi urmatoarele:

  • despre aspectele foarte personale ale vietii mele.Sunt bloggeri care o fac,iar motivele sunt diverse si nu vreau sa intru in exemple.Marea majoritate o sa citeasca din pura curiozitate (a se citi ``a-si baga nasul``),prea putini empatizeaza cu adevarat,si nici rezolvarea nu o gasesti asa.
  • despre asa-numitii hateri,acele persoane care lasa comentarii rautacioase doar pentru a te lasa cu moralul la pamant.Fie ca se ascund in spatele unui nume fals ori se semneaza cu apelativul ``anonim``,cauta atentie.Si li se umple inima de bucurie cand vad ca bloggerul respectiv le dedica un blog post.
  • nu  o sa denigrez ori sa ridic in slavi alti bloggeri ori companii,din dorinta de a capta atentia acestora.Consider ca atentia pe care am castigat-o in ochii acelor cititori fideli este cea pe care o merit in momentul de fata.
  • nu o sa dezbat niciodata pe acest blog despre cat de sublim,maret,inaltator,peren ori efemer  etc. este sentimentul iubirii.Sau despre viata.Nu sunt omul cu filozofii ori eseuri,pentru asta exista poetii,visatorii,romanticii...ce stiu eu?!
  • nu o sa dedic ode motanului meu,doar pentru ca-l iubesc.Deci nu o sa-mi tapetez template-ul cu pozele lui si nici nu o sa va plictisesc cu postari cu si despre el.
  • nu o sa-mi exprim ori sustin apartenenta politica/religioasa si nici nu o sa va cer ajutorul atunci cand voi jefui o banca (glumesc,desigur).
  • asta ar trebuie sa fie un later edit ,pentru ca tocmai mi-am amintit.Am vazut multa lume care isi sarbatoreste ziua de nastere organizand un giveaway pe blog.Nu ma deranjeaza,doamne fere`,dar concursul chiar trebuie sa se numeasca Happy B`day to me(!)?!.Deci nu,nu o sa scriu vreodata un astfel de blogpost.Ei bine,aici am curaj sa spun


   Cam asta ar fi.Care sunt lucrurile despre care cititi pe bloguri (in special) si de care preferati sa va lipsiti,fie ca le considerati plictisitoare,fie inutile?




   Pe curand!





 

Blog Template by YummyLolly.com