15 ian. 2012

Dau un regat pentru...

     Intr-una din serile trecute,inainte sa-si incheie norma,soarele mi-a lasat un nou cadou-un apus spectaculos.In fiecare seara imi lasa unul,niciodata acelasi.Uneori pare ca cerul isi pune aripi de foc,alteori imi aminteste de frunzele toamnei mele iubite,iar altadata apare in culori nemaipomenite,carora oamenii nu le-au gasit un nume.


 

  In acea seara,Soarele a pictat cerul cu unul din visele mele:campuri infinite cu lavanda.Armonie in care ma strecor cu grija,pasind pe Marsul unui greier imbatat cu vraja purpurie.Emotii ma napadesc precum vantul miile de fire.Lavanda e martorul atator ganduri....si fiecare buchet e o promisiune ca nimeni nu le poate pastra mai bine.
Campurile cu lavanda din visul meu erau acum oglindite de cer.Voi pastra amintirea acelor clipe,pentru ca am imortalizat momentul cu ochii sufletului.






            Pe curand!




 

Blog Template by YummyLolly.com