27 ian. 2012

Confesiuni



 #1.Sunt o perfectionista si imi place ca lucrurile sa-mi iasa ca atare,adica perfect.Va asigur ca e frustrant de multe ori si incerc sa ma las de ``sportul`` asta.Vreau si eu sa gasesc lucrurile imperfecte ca fiind perfecte (sau sa le vad imperfecte si sa le consider in regula).:D

#2.Obisnuiesc sa ma uit la tacamurile cu care servesc masa atunci cand nu mananc acasa.Am o obsesie cu furculitele.Daca nu sunt perfect curate (si am ochi de soacra),refuz sa mai mananc vreodata in acel loc.

#3.Mi-ar placea sa am un apartament numai al meu,in care sa ma refugiez cand am nevoie sa fiu singura.Bine,l-as lua si pe Pufache.:P

#4.Am ajuns la concluzia ca cel mai mult detest incompetenta.Mai mult decat orice.E singurul lucru pe care nu pot sa ma prefac ca nu il vad.

#5.Ma uit adesea la Haunting,acea emisiune cu case bantuite de pe Discovery.Desi multe le-am vazut si revazut,noaptea nu pot sa  merg singura la baie.Fie il trezesc pe Bogdan,fie stau pana dimineata.:D




        Fiecare cu piticii lui,eu am mai multi.Ce confesiune imi faceti astazi?

Va urma...




  




 

Blog Template by YummyLolly.com