17 ian. 2012

Castigatoarea premiului Revlon *Giveaway 500 Followers*



  Bine v-am regasit!Stiu ca am intarziat cu acest anunt,insa e usor sa va imaginati cat de greu e sa verifici 155 de intrari si,astfel toata lumea a intrat in concursul Revlon.Am facut exceptie de comentariile duble,triple chiar si nu am descalificat pe nimeni.Am tinut totusi ca cel care va castiga sa aiba inscrierea in ordine,cu toti pasii respectati intocmai.
Astfel,castigatoarea fondului de ten Colorstay Mineral Mousse si a lacului Revlon este .............








   



 Felicitari!Te voi contacta pe email chiar in aceasta seara (ei bine,e cam tarziu) pentru vestile bune.



  Iar voi nu fiti suparati,aveti timp pana maine la ora 12 sa participati la concursul Avon,iar apoi...urmeaza alte surprize placute,va asigur!



   Pe maine,cand ne vom intalni cu un nou castigator si un nou concurs!



 

Blog Template by YummyLolly.com