20 nov. 2011

A way to live


  De dimineata,orasul zace amortit in vraja gri suflata rece de ceata.Cand am deschis fereastra,mi-a raspuns nepoliticoasa aruncandu-mi peste frunte un fel de ger,aburindu-mi instant geamurile-Buna dimineata si tie!Deasa,rece,furioasa si posesiva,a inghitit strazile.Nici pomul meu preferat nu se vedea.M-am gandit ca totusi,mantia de frunze o sa-i tina de cald,cand un alt gand i-a luat locul.Dar daca linistea din jur ii imbia ramurile la vals,iar ceata ii era partenera?Poate ca si-au planuit demult aceasta intalnire.Gelozia ma napadea si nu puteam face nimic...
 Clinchetul unei lingurite intr-o ceasca ma dezlipeste de la geam si din visare.Miroase a ciocolata cu vanilie!Sar in papuci,imi iau halatul in fuga,doua picaturi de parfum si...gata sunt.
  La radio,Balada lui Ciprian Porumbescu e pe final.Privesc spre fereastra si reusesc sa vad pomul din fata blocului vecin.Gol,dar darz,impacat cu sine si multumit de existenta sa.Cateva fire de ceata inca joaca prin ramurile sale.Cerul cenusiu,greu ca plumbul,ii vegheaza.Ii veghez si eu,in chip omenesc,si mi-ar placea sa-i ofer preferatului meu o umbrela.Una care sa-l descante cu caldura verii,seva frunzelor,prospetimea ierbii si parfumul campurilor cu florilor.Musetel si lavanda,aroma de vanilie,parfum de iasomie si un strop citric,de portocala rosie.E Grace.


  Parfumel de puls aromaterapeutic care induce liniste si pace si ne face sa fim recunoscatori in fiecare zi pentru ceea ce ni s-a oferit...

"Grace isn't a little prayer you chant before receiving a meal. It's a way to live."



 Doua picaturi de parfum si o inima calda i-am oferit azi timpului.


Pe curand!

 

Blog Template by YummyLolly.com