16 nov. 2011

Picaturi de stralucire

     Zilele trecute am regasit o imagine splendida (imi cer scuze ca nu pot preciza sursa).Si mi-am spus atunci...cat de frumos era oricum acel trandafir si ce stralucire a capatat sub picaturile de ploaie si sarutul soarelui.
  Apoi mi-am amintit de pomul din fata blocului vecin.I-am urmarit metamorfoza de-a lungul celor 4 sezoane.Ieri,treceam chiar pe sub acest copac.S-ar zice ca a depus armele,e gol.Insa si-a asezat cu grija frunzele la baza-i,de parca si-ar fi intins o patura sa-i tina de cald.Pe alocuri,picaturile de roua straluceau aidoma diamantelor,starnindu-ti acea curiozitate extaziata de a razvrati pamantul in cautarea comorii.
    
  
Gandul meu s-a indreptat spre acele lucruri care completeaza ori pun in evidenta frumusetea,in general.Care sunt acele detalii care ne scot din anonimat,care transforma banalitatea in feminitate,gratie,seductie si,de ce nu,mister?Nu stiu ce raspuns v-a venit in minte,insa eu ma gandesc la bijuterii.
In Love by mazza


     Da,poate ca ne e scris in stele (ori in codul genetic,hehe) sa ne tresara inima cand ne gandim la bijuterii.Desi obisnuim sa spunem  ca `purtam`` o bijuterie,in esenta bijuteria ne poarta pe noi.Pentru ca pot spune ceva despre noi,bijuteriile sunt insasi un rol:fantezie,seductie,indrazneala ori aer clasic.
 Mai aproape ca oricand,la doar un click distanta,bijuteriile online  ne incanta privirile si ne topesc inimile.Bijuteriile fantezie ne transpun intr-un rol ce impleteste stilul vintage,clasic,misterios cu gingasia,culoarea,tineretea.
 Pentru ca,nu-i asa,detaliile fac diferenta...
    Si acum va intreb pe voi,in ce rol va transpun bijuteriile voastre?




Pe curand!



 

Blog Template by YummyLolly.com