10 nov. 2011

Castigatoarele concursului lunar





Cu scuzele de rigoare pentru intarziere,iata castigatoarele concursului lunar.
Premiul pentu cel mai frumos raspuns,ii apartine Veronicai,care marturiseste ca cel mai emotionant moment a surprins-o in ipostaza de mamica,citez :
``...momentul cand i-am auzit inimioara batand nu poate fi egalat cu nimic din lumea asta.Era un suflet mic,care crestea in mine,daruindu-mi un scop in viata.Sentimentul e greu de exprimat in cuvinte,e una din acele stari pe care le simti si plangi de fericire.Pentru ca a deveni mama e cel mai sublim lucru care ni se poate intampla,ca femei...``



Felicitari,Veronica!M-a emotionat raspunsul tau si iti multumesc prin participare acordandu-ti premiul principa al acestui mic concurs,tratamentul  anticelulitic de la RoC.In zilele urmatoare ii voi face si eu un review,astfel incat,pana sa ajunga la tine sa stii cam la ce sa te astepti.De asemenea,te rog ca in urma utilizarii sa-mi scrii parerea ta.







    Urmatorul premiu,asa cum ne-am inteles,il voi acorda prin tragere la sorti.Pentru sanse egale,Veronica nu mai participa in aceasta etapa.
  

Felicitari,Irinuca!Tu ai castigat setul format din crema de maini Cosmetic Plant si demachiantul vitaminizant Cosmetic Plant,



   Fetelor,astept emailul cu datele voastre pe adresa de email din sectiunea contact,pentru a va expedia premiile.Daca am datele voastre pana maine la ora 12,trimit coletele chiar maine.Daca nu...ramane pe luni.
  Va multumesc pentru participare,stati pe-aproape,va asteapta niste suprize.




  Pe curand!





 

Blog Template by YummyLolly.com