23 nov. 2011

Apidermin de poveste




   Erau deja cateva luni de cand nu-mi mai sunasem bunica.Si,desi imi amintesc zilnic de ea,ma pierd in treburi marunte si aman mereu sa ii dau un telefon.Intr-un anume fel,provocarea Apidermin de poveste m-a tras cumva de maneca,mai ales ca eram curioasa de ceea ce insemna o crema de ingrijire in acele vremuri.

    Mi-a raspuns cu vocea-i duioasa,blanda si tremurand de emotie.Nici nu-i vine sa creada ca ma aude.Stiu ca plange de fiecare data cand o sun,dar nu-mi spune decat ca ii este dor.Mi-a mai spus ca stie cat de ocupat e tineretul in ziua de azi,ca e constienta de distanta care ne desparte si incheie subiectul cu speranta ``ca poate ne vedem de Sarbatori...``.Mi se rupe inima ca mereu promit sa incerc sa ajung si o fac atat de rar.
   Dar azi am intrebat-o daca Apidermin ii spune ceva.Mi-a raspuns cu un entuziasm extraordinar ``Da` cum sa nu?!``.Si m-a intrebat de unde stiam eu,iar cand i-am spus ca inca exista crema,aproape ca nu m-a crezut.Ii aminteste ca a cumparat crema pentru mama ei (strabunica mea) in semn de multumire ca a lasat-o sa  mearga la scoala ``mai departe``,cand majoritatea fetelor din generatia ei isi cautau un sot cat mai instarit.Si pentru ea s-a gasit un ``flacau``,insa bunica a iubit mai mult invatatura.Mi-a marturisit,de asemenea,ca a cumparat crema cand a zarit-o din intamplare la una din profesoarele ei.
 ``Acum voi aveti de toate,dar in vremurile acelea erau lucruri rare``,mi-a spus,oftand cu nostalgie.``Dar chiar mai exista crema asta?``.Tot nu-i venea sa creada...
  Asa ca,fara sa-i spun nimic,intentionez si promit aici ca pana la sfarsitul saptamanii sa-i pregatesc un pachetel cu bunatati Apidermin si sa-i fac o supriza.


Mi-am luat ramas bun cu aceeasi promisiune,ca o voi suna mai des.M-a binecuvantat in stilu-i propriu.Am plans si eu...






   Cu aceste putine randuri,particip in speranta ca pot organiza un giveaway pentru voi,cei care ma cititi.Daca si voi va doriti produsele Apidermaliv din imagine sau,pur si simplu v-au placut randurile mele,va rog sa ma sustineti.Povestirea va aparea pe pagina Facebook a Complexului Apicol Veceslav Haznaj,unde voi avea nevoie de likes si shares,pentru a aduna un anumit punctaj.

Click aici pentru a putea vota.Dati un like si share,doar asa punctajul creste.Va multumesc!


  La giveaway vor participa cei care au dat like si share linkului de mai sus,dupa cum urmeaza:
  • o intrare pentru cei care au dat like.
  • 2 intrari pentru cei care au dat si share.
 De asemenea,voi mai oferi si eu un premiu supriza unei alte norocoase.
 Nota:daca povestirea mea nu va fi printre cele 50 alese pentru giveaway,voi cumpara chiar eu produsele.Deci giveawayul oricum va avea loc.


                                                                                                  
In ce consta premiul giveawayului?
  • crema pentru fata Apidermaliv,
  • masca pentru fata Apidermaliv, 
  • balsam pentru buze Apidermaliv, 
  • crema pentru calcaie Apidermaliv cu propolis, 
  • crema pentru calcaie Apidermaliv cu ulei esential de menta.

Pe curand!



 

Blog Template by YummyLolly.com