22 sept. 2011

Review:Balea Cellulite Duschgel

  Hello!


 Ii sunt datoare Cristinei cu acest review inca de cand am prezentat un haul Balea.De atunci a trecut aproape o luna,timp in care mi-am facut,in mare,o parere despre acest gel de dus.
  
   Recunosc ca dispozitivul cu perie a fost ``vinovatul ispitei`` si nu neaparat efectul anticelulitic pe care l-ar fi putut avea.Tot cu acest dispozitiv aveam si alte planuri :sa-l desfac si sa pun in recipient orice gel am eu pofta.Da,se poate indeparta acel capac cu peri din plastic.
   Totusi,mie nu mi se pare foarte comod de utilizat din cauza recipientului mare (200 ml) si a capatului mic.Daca perii din plastic ar fi fost mai lungi,probabil altfel ar fi stat treaba,i-ar mai fi adaugat putina comoditate in utilizare.Desi nu mi-a placut acest aspect,cu timpul am capatat dexteritate.
  Cateva cuvinte despre produsul propriu-zis.
Ce spune eticheta romaneasca:

`` Gelul de dus anticelulitic Balea cu cofeina si alge imbunatateste aspectul pielii si confera fermitate.Algele ajuta la intarirea pielii,iar cofeina este cunoscuta pentru efectul de curatare.Masajul ulterior cu peria atasata contribuie la o vascularizare ridicata,stimuland metabolismul.``

 Este un gel foarte consistent,face spuma, contine particule exfoliante fine,insa nu este la fel de dens ca gelul de dus exfoliant Golden Touch.

  Oricum,de exfoliere se ocupa peria.Aceasta contine un orificiu care,prin apasarea recipientului elibereaza gelul.Astfel,puteti doza cantitatea pe care o doriti.Are un miros proaspat,marin.
  Ca si efect anticelulitic,nu pot aduce vreun argument.Stim bine ca un gel de dus nu ne rezolva problemele cu celulita,insa dupa masaj pielea se simte mult mai ferma.

  Ambalajul contine si niste ilustratii privind modul de folosire:

*foarte sugestiv,nu?:))

Daca va intereseaza si ingredientele,poftim!

  
     Avand in vedere ca l-am luat pentru dispozitivul cu perie ce s-a dovedit a fi putin incomod de folosit,nu cred ca il voi recumpara.Daca va intereseaza,il gasiti in dm la pretul de 9,99 ron.Ce spuneti?

         Pe curand!





P.S.: Azi e ultima zi de concurs,va astept sa va inscrieti!
 

Blog Template by YummyLolly.com