24 sept. 2011

Kitul SeboSpecific by Yves Rocher

  Hello!


   Va prezentam prima data acest set odata cu haul-ul Yves Rocher.Kitul  sebo Specific este format din 3 produse in varianta travel size pentru un program de 7 zile si costa 29 ron.
 Kitul se adreseaza tenului mixt (ca al meu) sau gras si cuprinde urmatoarele produse
       1.gel gomant
       2.crema anti-imperfectiuni pentru inchiderea porilor
       3.crema ultramata de zi

O sa va spun cateva cuvinte despre fiecare,specificand inca o data,ca tipul tenului meu este mixt (gras in zona T si normal in rest).

1.Gelul de curatare-Nettoyant Exfolianting Cleanser-50 ml


-este un produs de curatare a tenului,solubil in apa.
-recipientul nu este prevazut cu pompita,fiind necesara dozarea ``din ochi``,si contine 50 ml de produs propiu-zis.Nici produsul in marime naturala nu este prevazut cu pompita.
-contine particule abrazive,nu foarte dense.
-produce multa spuma folosind o cantitate mica,fiind nevoie de multa apa pentru clatire.
-miros intens,care insa nu m-a deranjat pentru ca,in general,nu am probleme cu parfumul cosmeticelor.Daca va stiti ``mofturoase`` din acest punct de vedere,nu cred ca o sa va placa.
-pielea ramane foarte neteda si luceste a curatenie,desi...va spun imediat altceva legat de aceasta parte.
 Dezavantaje majore observate de mine:
-nu curata foarte bine tenul.Folosesc de fiecare data o lotiune micelara dupa orice gel de curatare,iar discheta nu a ramas atat de curata pe cat mi-ar fi placut.M-a suprins neplacut acest aspect.
-la inceput,imi simteam tenul strans,uscat.Pielea aproape ca tipa dupa un hidratant imediat.Cu siguranta,pe un ten mai gras altfel s-ar fi comportat.
Produsul se gaseste si in varianta full size de 150 ml.
Va las o imagine cu ingredientele,poate va intereseaza:
sursa

2.Crema anti-imperfectiuni pentru inchiderea porilor-Zero Defect Anti-imperfection Concentrate



-cel mai mic recipient din acest set,are 5 ml si corespunde ingrijirii de noapte.
-are un miros la fel de intens ca si gelul.
-nu are efect hidratant,dar nici nu promite asta.
-nu am observat nicio actiune impotriva imperfectiunilor (timpul de testare a fost scurt).insa am observat ca matifiaza foarte bine.
-e nevoie de o cantitate mica de produs pentru acoperirea suprafetei tenului insa,chiar si asa,5 ml de crema se termina repede.

3.Crema ultra-mata pentru ingrijirea zilnica-Ultra Mat Anti-Shine Moisturiser Day


-crema de zi pentru matifiere contine 15 ml.
-are efect imediat de matifiere.
-nu contine SPF,desi este o crema de zi.
Marele dezavantaj-contine alcoolul ca al treilea ingredient in lista.Deci e intr-o cantitate deloc neglijabila.Astfel se explica de ce tenul ``strange``,de ce apare senzatia de piele uscata si chiar acel efect imediat de matifiere...Am abandonat folosirea cremei imediat ce am studiat lista ingredientelor.O fi buna pentru un ten gras.
Produsul este disponibil si in varianta full size.


     Am folosit Sebo Specific mai mult de 7 zile si,dintre toate cele 3 produse probabil ca as recumpara crema de noapte.Nu stiu totusi pe ce sa dau vina cosurilor care mi-au aparut pe frunte (micute si marunte),dar avand in vedere ca trec printr-o perioada mai stresanta,nu o sa o atribui acestui kit.Mi-am cumparat deja Brevoxyl si e mult mai bine,desi mai sunt acolo.
LATER EDIT
Am facut o pauza de cateva zile de la gelul de curatare.Cand am revenit la el,mi-au aparut pe frunte zeci de cosulete sensibile la atingere.In continuare am tratat cu Brevoxyl si...am aruncat gelul.

   Imi doresc sa pot realiza in curand o rubrica cu rutina de ingrijire a tenului meu,insa pentru acest lucru trebuie sa gasesc produsele despre care sa pot spune ca sunt perfecte pentru mine.Lucrez la asta ;).

  Pe curand!
 

Blog Template by YummyLolly.com