12 sept. 2011

Invazia giveaway-urilor elf Romania

Goooood morning,ladies!


   La ora asta,chiar si cei mai somnorosi (ca mine) au realizat ca avem de-a face cu o multitudine de giveaway-uri elf in blogosfera.Felicitari pentru initiativa si multumiri pentru gazduire,nu-i asa?
   Mi-am propus sa gasesc toate aceste giveawayuri si sa va ofer o lista cu linkuri catre blogurile corespunzatoare.Normal ca-mi poate scapa cate unul.Dar ma bazez pe voi,sa ma trageti de maneca.Hai sa incepem,ca vorba multa-saracia omului.

  Primul (la care am participat si eu,de altfel) e cel al Clarrei.Click aici pentru a intra in concurs.Un premiu alcatuit din 3 produse,intrati si vedeti despre ce e vorba.

 Un alt giveaway elf e gazduit de Andreea (A beauty Tale).Ea va ofera sansa de a castiga mai multe produse (vreo 6) foaaarte tentante.Ah,si aveti posibilitatea mai multor inscrieri daca optati pentru implinirea mai multor ``sarcini``.

Another side of me  ofera si ea un premiu format dintr-o multime de premii elf.Curioase si dornice?

Alt premiu,alta tentatie pe blogul Crazy Stuff.

All made up! la concurs,cu premii incantatoare!

Terapia prin shopping stim ce efect are,nu?Shopping Therapy ne ``trateaza`` de data asta cu un concurs elf.

Vivid Emotions Make-up  ofera in colaborare cu elf un premiu.Ea organizeaza un concurs de make-up.

Un alt giveaway elf gasiti aici,la  Roxana`s cribb .

Undercover Beauty Addict  va ofera si ea un premiu ce consta in produse elf.

Tot produse elf puteti castiga si dand click aici.

Alte giveawayuri elf gazduiesc si blogurile :Lonelyness46 makeup   

Sudessa si elf va ofera produse elf pe blogul acesteia.

Si Miuri organizeaza un giveaway elf,la care eu tocmai am participat.Intrebarea la care trebuia sa raspund mi s-a parut tare haioasa :D.

Blonde Kitten  se mandreste cu cei 200 de followeri si organizeaza astfel un giveaway elf.

Lumea cosmeticelor  va invita la un giveaway...tot marca elf.

Inca un giveaway marca elf vine pe site-ul Glossylicious.

Lista continua cu giveawayul de pe blogul cc-domino

De la Cristina S si elf,un alt giveaway. 

Un alt giveaway,primul de acest gen pe pagina blogului.

Ghici cine mai gazduieste un giveaway:Miu Miu!!!

Si in lumea roz gasiti un giveaway elf.

Beauty by Jules organizeaza un giveaway elf unde puteti casttiga o paleta elf cu 100 de culori.

Un alt giveaway elf pe blogul Septembrie Joi


 ....hai ca am descoperit si eu cateva bloguri noi cu aceasta ocazie :D

     Majoritatea giveawayurilor anuntate incep azi,12 septembrie si se termina pe 25-26 septembrie.IMPORTANT:premiile difera de la blog la blog.
     Cam asta am gasit pana la aceasta ora in blogrollul meu,promit sa actualizez lista cum apare ceva nou.Daca mi-a scapat ceva,please let me know!La sfarsitul zilei,le numaram impreuna :D
    Si inca ceva,realizarea listei nu promite sau semnifica faptul ca ma voi inscrie la toate aceste giveawayuri.
    

 ***Nu am urmarit nici un interes material alcatuind aceasta lista,asa cum cred unii ``anonimi``.Avand in vedere abundenta acestor giveawayuri,mi-ar fi placut si mie sa le gasesc pe toate intr-un singur loc,iar de acolo sa ma orientez spre cele care ma atrag mai mult.Intrebare:a realizat elf romania o astfel de lista?




   Totusi,nu uitati de micul meu concurs.Sunt premii oferite de mine si..sunt 3 la numar.Va astept,tema este interesanta ;)
   O saptamana cat mai buna va doresc!
 

Blog Template by YummyLolly.com