8 sept. 2011

Contest time!


   Am inceput luna trecuta o serie de concursuri pentru fiecare rubrica ``Preferintele si dezamagirile lunii``,avand ca premiu unul sau mai multe produse dintre preferatele mele in luna respectiva.
  Printre preferintele lunii august se afla si glossul pentru par de la Osis+.

Spray luciu Schwarzkopf OSiS Sparkler



Acesta constituie premiul din aceasta luna pentru una dintre voi care va indeplini conditiile de mai jos:
   1.Sa-mi urmareasca blogul prin GFC,gasiti casuta in sidebar si arata asa:

  2.Sa dati LIKE paginii blogului.Click aici.
  3.Sa completati cu raspunsuri proprii (nu accept copy/paste de pe google) urmatorul tag:
   Gandesc..................
   Gresesc...................
   Zambesc.................
 
*pot fi mai multe fraze sau doar cateva cuvinte/propozitii.La libera alegere a fiecaruia.

 Castigatoarea va fi aleasa de mine in functie de originalitatea si exprimarea gramaticala a raspunsului.
 Voi face curand un review acestui hairgloss,plus cateva fotografii,ca sa stiti la ce sa va asteptati.

    In plus,prin List Randomizer,puteti castiga doua seturi formate in urmatoarele produse:



    Este vorba despre Pond`s-benzi pentru indepartarea punctelor negre si curatarea porilor si Balea Glossy,despre care am scris putin aici.Conditiile sunt insa aceleasi ca si in cazul primului premiu.
   Concluzia:vor fi 3 castigatori-unul ales de mine in functie de raspuns si doi alesi prin Random.Este un concurs desfasurat doar pe teritoriul Romaniei si va dura 14 zile,incepand de astazi.Concret:8-22septembrie 2011.
 
   Daca aveti neclaritati in ce priveste conditiile de desfasurare,va rog sa imi lasati un comentariu sau sa imi trimiteti un email pe adresa cosmeticsreview@yahoo.com.
   Va urez succes,abia astept raspunsurile voastre!


 
 

Blog Template by YummyLolly.com