4 sept. 2011

AUGUST:preferinte si dezamagiri

   Bine v-am regasit!
 In primul rand vreau sa va multumesc din suflet pentru urarile de pe blog, facebook,dar si pentru cele primite pe email.Ieri a fost ziua mea si am fost placut emotionata sa primesc atatea mesaje,chiar daca le-am vazut abia astazi.

Dupa aproape o saptamana de vacanta ,recunosc ca abia asteptam sa ajung acasa.Nu stiu altii cum sunt,dar eu  reusesc sa ma relaxez in 3-4 zile,iar apoi incep sa ma plictisesc.E adevarat ca am decis sa imi las calculatorul acasa,din dorinta de a ma ``rupe`` putin de cotidian.Conditiile hotelului *** in care am fost cazati (eu si prietenul meu) s-ar putea incadra foarte bine in aceasta postare la rubrica Dezamagiri,dar nu despre asta e vorba.
   In luna august  am testat din plin cosmeticele cumparate luna trecuta,de aceea unele produse apar din nou in lista.Oricum,sunt cosmetice la care nu voi renunta prea curand.
  Iata un colaj cu preferatele lunii si o fotografie in care am cuprins produsele care m-au dezamagit (putine,ce-i drept).
  Dintre produsele de ingrijire a tenului,mi-a placut mult Pond`s (benzi pentru puncte negre) si apa termala LRP.
  Glossul OSIS+ este un spray pentru stralucirea parului.Sunt la al doilea recipient de acest fel.
   F70 (Sigma concelear brush),E40 (Sigma tapered blending),F60 (Sigma foundation brush) si F45 Buffer Brush  sunt pensulele pe care le-am folosit cel mai mult luna trecuta.De altfel,Colossal Volume de la Maybelline ramane in topul preferintelor mele.
  Pentru ingrijirea picioarelor,surpriza a venit din partea Avon:o crema abraziva,una hidratanta si o solutie pentru relaxarea picioarelor,toate cu aroma de rodie si ciocolata.Tot de la Avon,insa din gama Planet  Spa,crema cu unt shea mi-a fost de un real ajutor in hidratarea zilnica a picioarelor uscate.Nu m-am putut abtine si,desi am cumparat-o de curand,crema cu particule stralucitoare Balea Glossy m-a cucerit.Arata foarte bine pe picioarele bronzate ;;).
  Despre crema SPF Gerovital Sun,numai cuvinte de lauda (urmeaza review).
  In sfarsit,dar nu in cele din urma,parfumul meu preferat,Armani Code.Astfel,pastrez proaspata amintirea noptilor de vara ...

    Sa nu credeti ca am omis hidratarea..nici vorba!Aliatii de baza au fost (si inca sunt) uleiurile:cel de masline pentru corp si cel din samburi de struguri/argan pentru ten.
sursa


      Si totusi,au existat si unele produse care m-au dezamagit.Produsele mayan spa le-am primit printre cadourile de Craciun intr-un frumos cosulet si continea un gel de dus,un spumant de baie,un gel exfoliant,o crema de corp,un sapun si un buretel de baie.Din nefericire,numai de buretel ma pot bucura,ca restul produselor sunt de o calitate execrabila:gelurile par gelatina ``esuata``,crema de corp aproape se usuca in contact cu pielea....Numai bune de aruncat!
     Gelul de dus Balea cu aroma de pepene verde....doar mirosul e de el,desi,asa cum spuneam in haul,miroase mai degraba a pepene galben,decat rosu.Chestiune de perceptie,cred.Pe scurt:nu prea face spuma,este mult prea lichid (prea apos) si nu curata pielea (dupa o zi de plaja,sub protectia Gerovital Sun,abia am reusit sa indepartez crema de pe corp).Nu are sens sa-i fac un review aparte,zic eu.

 

     De asemenea,ar trebui sa dau startul si unui concurs,al carui premiu este unul/unele din produsele preferate ale acestei luni.Dat fiind faptul ca exista deja un giveaway in desfasurare,voi amana cateva zile deschiderea celui nou.Precizez ca m-am hotarat ca prin acest tip de concurs sa imi cunosc mai bine cititorii si sa-i premiez in functie de raspunsul lor.In cazul in care vor fi mai multe premii,atunci voi alege un castigator in functie de raspunsul participantului si un alt castigator folosind Random.org.
   Concursul va incepe pe 8 septembrie,atunci veti afla atat regulile,cat si premiul.Va las in suspans :D


    Pe curand!




 

Blog Template by YummyLolly.com