31 aug. 2011

Birthday Wishlist

  Oh daaa,avem dreptul sa visam la toate cadourile din lume,mai ales cand se apropie ziua in care ne sarbatorim.Bineinteles ca ceea ce imi doresc cel mai mult este sa ii am sanatosi si aproape pe cei dragi mie.E cel mai important si depret cadou si sunt recunoscatoare.
  De mica imi faceam tot felul de liste cu dorinte,chiar aveam agende speciale in acest scop.De la mici fleacuri,la dorinte mai ``arzatoare`` (cum ar fi,sa fiu rapita de extraterestri.Ce tot spun ``rapita``,ma ofeream voluntar!!!).
  Timpul a trecut,chiar zilele trecute ma gandeam cum au trecut 8 ani de la terminarea liceului si inca aproape 8 cu facultatile...I`m getting old,iar asta se cunoaste chiar acum,cand divaghez de la subiect :D

       Iata o recenzie a wishlistului realizabil:


    Make-up,arome si...nails


Blush Palette

esentele ameliei in varianta solida

Fall 2011 Collection






   
       Books
Freud-Opere Esentiale in 11 volume



Paulo Coelho Deluxe Collection

     Desi le-am citit de-a lungul timpului,imi plac colectiile.



rasfat la spa
    Si,ca sa fiu in pas cu tehnologia

    Cam asta ar fi recenzia.Cei care ma cunosc,imi vor darui probabil carti si parfumuri.Pentru ca astea sunt colectiile mele de baza.
    Mai e o dorinta pe care o voi spune cand voi sufla in cele 27 de lumanari din acest an,undeva pe malul marii.Daca o spun,nu se indeplineste,nu-i asa?
   Va doresc numai bine!Pe curand!




  P.S.:Giveawayul continua pana pe data de 6 septembrie.Mult succes!

 

Blog Template by YummyLolly.com