3 iul. 2011

Review:Ulei din seminte de struguri MAYAM

Hello there!

     Folosesc acest ulei de aproximativ 2 luni,seara de seara.L-am primit in urma concursului organizat de BioBunatati ,pe blogul Adynei.
     Recomandari ale uleiului din seminte de struguri:
  • tenul gras, predispus la acnee
  • tenul uscat, deteriorat
  • restabilirea elasticităţii pielii
  • ameliorarea ridurilor
  • un păr mătăsos
  • îmbunătăţirea tonusului şi texturii pielii.
    Il folosesc doar seara ,dupa demachiere,pentru ingrijirea tenului,gatului si decolteului.Chiar si zona din jurul ochilor este foarte ``receptiva`` cand vine vorba despre acest ulei.Il aplic direct pe ten,masand cu miscari circulare.Nu intra in totalitate in piele,tenul ramanand uleios,fapt ce m-a deranjat putin la inceput.Acest lucru l-am uitat relativ repede si nu doar pentru ca m-am obisnuit,ci mai ales pentru calitatea tenului de aprox.2 luni incoace:ferm si proaspat,fara pori obturati.As indrazni sa spun ca si reglarea  excesului de sebuum se datoreaza tot uleiului,intr-o anumita masura.Pielea gatului si a decolteului are acum un aspect mai ferm si un luciu sanatos.
   Un alt aspect pozitiv observat este faptul ca grabeste vindecarea cosurilor.Desi imi apare foarte rar cate unul,acesta prinde imediat acea coaja ce anunta vindecarea.
   Pentru masajul mainilor si unghiilor este,de asemenea,ideal.Il folosesc cu precadere dupa ce folosesc diverse solutii de curatare,ori dupa dus.De altfel,prietenul meu il foloseste pentru masajul coatelor,unde pielea este foarte uscata.
 Avand in vedere ca valabilitatea acestui ulei este de 3 luni din momentul deschiderii ,iar pana saptamana trecuta nu consumasem nici macar jumatate din cantitate,am decis sa il impart cu surorile mele.Sunt curioasa daca vom imparti si aceleasi opinii in ce priveste proprietatile uleiului.
  
    Uleiul vine ambalat intr-o sticla de culoare inchisa ,astfel incat lumina sa nu influenteze calitatea produsului.Un alt aspect important al pastrarii este acela al mentinerii produsului la temperaturi mai mici de 25 grade.
  Singurul inconvenient ar fi acela al aplicarii cu degetele,intrucat nu detine nici un fel de dispozitiv.
  Poate fi folosit ca atare sau ca si ingredient in diferite cosmetice (masti,creme,uleiuri de masaj,s.a.).
  Mie imi place mult si cred ca problema gasirii unei creme de noapte potrivite a luat sfarsit.Intentionez sa-mi cumpar uleiul de migdale dulci (pentru proprietatile antirid),dar si cel de argan.Sunt in capul listei de dorinte :).
  Mai multe despre uleiul din seminte de struguri am scris si aici.

 Voi folositi uleiuri in ingrijirea faciala/corporala?Care sunt cele pe care mi le-ati recomanda si pentru ce efecte?

  Pe curand!
 

Blog Template by YummyLolly.com