30 iun. 2011

IUNIE:preferinte si dezamagiri

Hello!

  Si uite-asa au mai trecut 30 de zile...Luna iunie nu a fost una tocmai fructuoasa din punct de vedere al testarii de produse,intrucat nu prea am avut nici timp de cumparaturi,nici de testat & observat.Cu toate acestea sunt produse pe care le folosesc de ceva timp,iata concluziile:


   Din colajul de mai sus,pe scurt:

Imaginea A:
1.ulei din seminte de struguri (il folosesc de aproape 2 luni,urmeaza review).
2.blusher GA-DE (il folosesc pentru contur).Imi place foarte foarte mult!!*
3.Miss Taylor Kabuki by Sigma.O folosesc pentru perlele iluminatoare.
4.Revlon Colorstay-este cea mai recenta achizitie.
5.gloss GA-DE (face parte din paleta).Desi il am de ceva timp,imi place foarte mult cum arata cand am tenul bronzat.
6.blusher Avon  True Color,nuanta Soft Plum.*
 *pentru nuantele amintite o sa fac separat cateva fotografii pentru a va da seama cat mai bine.Tot atunci voi adauga si nunatele de blusher de la Trendy,de care va spuneam aici.

Imaginea B:
1.crema de maini cu ulei de masline Balea
2.crema maini  si unghii -417
3.ulei cuticule -417 (este nemaipomenit,voi face un review intre setului pe care il am )
4.base coat Trendy (va spuneam si aici)
5.dizolvant pentru lac de unghii,fara acetona, cu vitamina B5 de la Farmec ( bifazic)

Imaginea C:
1.crema de dus exfolianta balea.
2.balsam dupa ras Vichy.O folosesc in zilele cand sunt lenesa si ma epilez cu aparatul de ras :D

Imaginea D:
1.parfum wellness cocos si vanilie.Nu-l port in timpul zilei,doar seara,pentru relaxare.

Ar mai fi corectorul Toleriane si crema de ochi Redermic,ambele La Roche-Posay,pe care nu le-am putut include in fotografii intrucat le-am uitat acasa la parinti..
sursa:google imagini




 Un singur produs m-a dezamagit...gelul anticelulitic Vichy CELLU-DESTOCK(urmeaza review)





   Cam acestea ar fi produsele despre care pot spune cate ceva la final de ``ciresar``.Care este produsul despre care ati dori sa scriu mai intai?Mi-ar face mare placere sa stiu opiniile voastre!

   Pe curand!




  
 

Blog Template by YummyLolly.com