1 mai 2011

APRILIE:preferinte si dezamagiri & OPI (ziua 3)

 Initial am fost tentata sa realizez o rubrica pentru preferintele lunii,insa fiind un fel de evaluare a produselor,m-am gandit sa incadrez si dezamagirile in aceeasi categorie.
 Am preferat sa grupez produsele in functie de categoria din care fac parte si iata colajul:
  Pe scurt,din categoria cosmeticelor pentru ingrijirea tenului (A) mi-au placut mult luna aceasta:
    1.Laptele demachiant vitaminizant de la Gerovital Plant
    2.Tonicul hidratant Gerovital Plant
    3.Crema antiimperfectiuni Gerovital Plant
    4.Masca hidratanta cu ulei de masline Planet Spa de la Avon.
    5.Cleansing Face Brush de la Christian Dior.

  Din categoria produselor de machiaj (B):
   1.Trusa farduri de pleoape de la Avon.
   2.Ruj mineral PureTouch.
   3.Veil mineral tot de la PureTouch.
    *va voi vorbi altadata despre preferintele mele in materie de farduri minerale.
 Produse de ingrijire a parului si styling(C):
   1.Spray Fixativ de la TIGI Bad Hair (rezistent si...miroase divin).
   2.Volume mousse Elegant Shape de la System Professional.
   3.Samponul-crema Repair Rescue de la Schwarzkopf Professional.
 In sfarsit,pentru ingrijirea corpului iata preferintele mele in luna aprilie (D):
   1.Crema de corp  Dream Angel de la Victoria`s Secrets.
   2.Crema cu unt de Shea pentru calcaie si coate,Planet Spa,Avon.
   3.Uleiul pentru masaj anticelulitic de la Elmiplant.
   4.Antiperspirantul Lactovit (nu stiu daca se gasesc si la noi,eu ma ``aprovizionez`` mereu cu produse din gama lor cand merg in Spania).

         
             Trecand in partea cealalta,a dezamagirilor lunii aprilie,atasez o fotografie in care ar fi trebuit sa fie si Vichy Purete Thermale ,pe care l-am aruncat la cos.


  Le-am numerotat formand un ``clasament`` al gradului de dezamagire.In primul rand Normaderm crema antiimperfectiuni de la Vichy.Apoi,nu stiu ce mi-o fi venit mie sa-mi cumpar acea crema modelatoare,fixatoare pentru par de la Avon (2);in afara de mirosul placut nu face nimic din ce promite. Pe pozitia a 3-a se afla Heat protection Spray de la Label m (parul devine foarte aspru in urma pulverizarii si uscarii).In ce priveste serul pentru ochi si buze de la Gerovital....sunt multe de zis,de aceea prefer sa revin curand cu o parere mai detaliata.
  
 In luna aprilie am facut diverse achizitii in materie de cosmetice,insa nu a fost timp sa testez totul.Ne revedem in aceasta rubrica,la inceputul lunii viitoare!


     In speranta ca nu v-ati plictisit destul :),iata si unghiutele mele astazi,a III-a zi OPI.Imi iau la revedere de la voi si astept sa-mi impartasiti preferintele voastre din luna trecuta.

       Pe curand!
            Endre
 

Blog Template by YummyLolly.com