18 mai 2011

Review : Forget it! essence 3 in 1 concealer

      L-am descoperit printre cosmeticele mele noi,nefolosite dupa ce am vazut (tarziu)  postarea asta la Anda Zelenca.Stiam ca aveam si eu un produs asemanator,dar pe care nici nu-l incercasem macar.Motivele erau diverse-fie ca nu am nevoie de un corector,fie ca poate imi va incarca tenul...in fine.De la sfarsitul lunii trecute,il folosesc mereu si imi dau seama ca astfel,adaug un produs nou in rutina machiajului de zi cu zi.
   Este un corector 3 in 1,cu o textura foarte cremoasa,intr-un ambalaj (cam fragil) de 3,5 g.Termen de valabilitate-18 luni.
    Nu am mari probleme cu cearcanele (adica sunt acolo,dar nu ma deranjeaza intr-atat incat sa dezvolt griji),dar tonul roz ma ajuta sa le acopar perfect.Aplic apoi putin bej pentru un aspect uniform.Inainte de a folosi un astfel de produs,eram multumita cu simpla aplicare a fondului de ten si a pudrei,acum insa,imi dau seama ca exista o diferenta intre a folosi sau nu,un concealer.
  Cu partea verde (dupa cum stiti e ``responsabila``cu neutralizarea rosetii pielii),intampinam ceva probleme la acoperirea unor cosuri (se strangea la un timp scurt).Vorbesc la un timp trecut,intrucat,de aprox doua saptamani am schimbat ceva in rutina ingrijirii tenului (despre care o sa va vorbesc curand) si nu m-am mai trezit cu nici un cosulet ;).Acum,partea verde o folosesc foarte putin.
  Puterea de acoperire se situeaza undeva intre medie-ridicata (cel putin in cazul meu,fara probleme majore,cum am zis).
  In ce priveste durata de rezistenta pe ten....sa zicem ca daca il aplic dimineata la 7 jumatate,pe la 12-13 incep sa se formeze linii de corector,in zona liniilor/ridurilor de expresie.Sa zicem ca pentru machiajul de zi,este un produs ok.Nu stiu daca si sub aspectul pretului e la fel de ok,intrucat chiar nu stiu cat costa.

   In conditiile in care sunt multumita de aspectul tenului meu (in ultima vreme),probabil ca daca as gasi acest produs in magazine,l-as cumpara.

   Voi ce concealer folositi?

Pe curand!
 

Blog Template by YummyLolly.com