10 mai 2011

Review: Balea Peel-Off Maske



    Am cumparat-o in prima mea vizita la DM,weekendul trecut,la un pret de 3,5 ron.Masca exfolianta este formata din doua compartimente,pentru 2 aplicari.Si cum am reusit sa-l indragostesc de masti si pe prietenul meu,el a fost cu ideea sa incercam mastile azi (acest tip de masca fiind preferatul lui).
Textura este una cleioasa,transparenta.
Aplicarea
   Le-am desfacut impreuna,el avand primul contact cu masca.Nu am putut sa nu remarc mirosul foarte tonic,care mie imi aminteste de lamaile verzi.Apoi,fiind obisnuita cu varianta acestei masti de la Planet Spa-Avon care e ceva mai blanda,mi-am dat seama imediat ca aceasta e mult mai cleioasa,mai dura,mai densa.Ah..in ce priveste cantitatea,mi se parea ca nu se mai termina!
   A venit si randul meu,moment in care parfumul mastii m-a cam deranjat.Apoi,cu cantitatea am avut aceeasi problema,insa am reusit in cele din urma sa aplic un strat uniform,evitand zona ochilor (evident).

 Indepartarea mastii
Desi pe plic este precizat ca timp de asteptare 10-15 minute,am observat ca la prietenul meu nici dupa 20 de minute nu se uscase.In sfarsit,la indepartarea mastii am putut sa-mi vad partenerul in suferinta.Exfolierea in sine parea groznica si i-am reprosat ca e un plangacios (``baba la frumusete sufera``).
  L-am crezut abia cand mi-a venit randul.Nu a fost deloc placut.Am avut si o supriza de care producatorul nu mentiona nicaieri:pe langa exfoliere,masca a luat cu sine si puful de pe obraji ;)) (asta ca sa fac haz de necaz).
 Cat despre efectul exfoliant,l-am simtit abia dupa ce tenul meu nu mai pulsa de la socul avut.Tenul foarte fin,mai luminos,iar porii mai putin vizibili.
   Si totusi,prea curand nu cred ca voi recumpara aceasta masca.
   Dezavantajul mastilor la plic e faptul ca trebuie sa folosesti tot continutul la aceeasi aplicare (stiu,sunt concepute pentru o singura aplicare,insa unele chiar au prea mult produs),sa nu mai vorbim ca mereu trebuie sa folosesti degetele.Ma gandeam la o spatula speciala sau la o pensula-voi ce folositi?

   Cate dintre voi au testat masca si cate au cumparat-o si a doua oara?


          Pe curand,
               Endre
 

Blog Template by YummyLolly.com