15 apr. 2011

Review:Vichy Purete Thermale 3 in 1

L-am cumparat acum o saptamana si 4 zile,timp in care l-am folosit impreuna cu crema Normaderm Anti-imperfectiuni.De fapt,le-am cumparat  de la Mihaela,care a fost foarte draguta si mi le-a expediat ambalate cu grija (multumesc!).Eram mai mult curioasa de noua formula Normaderm,avand in vedere ca folosisem si in trecut crema anti-imperfectiuni de la Vichy.Pentru mine,acest timp de testare a fost suficient sa-mi fac o parere si sa-mi raspund la intrebarea daca voi reveni la acest produs.
     Un demachiant integral 3 in 1,cum spune Vichy:
            1.Lapte demachiant
            2.Lotiune tonica
            3.Demachiant pentru ochi.
     Ce promite Vichy Purete Thermale 3 in 1:
   ``Pentru prima oara, un demachiant cu tripla actiune (lapte, tonica & demachiant de ochi). Contine apa termala Vichy si Captelae, un extract de shea ce actioneaza ca un magnet asupra impuritatilor. Indeparteaza perfect orice urma de machiaj si tonidica pielea printr-o singura actiune. Textura sa fluida si non-grasa este potrivita chiar si pentru cel mai sensibil ten.
    Rezultate :pielea este eliberata si supla,proaspata si extrem de fina.Aplicati dimineata si seara cu varful degetelor si masati usor.Stergeti cu o discheta demachianta.Nu se clateste.
    Testat pe piele si ochi sensibili si pe purtatorii de lentile de contact.Testat sub control dermatologic si oftalmologic.pH fiziologic,fara parabeni.``

  Ce pot spune eu:
  Am decis sa-l folosesc sub toate cele 3 aspecte (demachiant fata/ochi,lotiune tonica).Faptul ca un demachiant este potrivit si pentru indepartarea machiajului ochilor,este un mare plus din start,din partea mea.Are o textura lejera,mai putin grasa decat cea a unui demachiant obisnuit.Curata foarte bine tenul,insa nu acelasi lucru se intampla si in cazul ochilor.La demachierea unui machiaj waterproof risc sa-mi pierd genele cu acest produs.Deci,nu face fata (nu in cazul meu).
  Am strambat din nas,insa mi-am zis ca oricum raman 2 alternative:demachierea tenului si ca lotiune tonica.Am observat insa,ca produsul demachiant trebuie indepartat imediat cu o discheta demachianta,altfel intra in piele cu totul.
Ca lotiune tonica eu il aseman putin cu lotiunile micelare:usor si racoros,light,proaspat.Imi place,insa eu sunt adepta tonicelor mai astringente.
De vreo doua zile am observat ca pe frunte mi-au iesit niste cosulete mici si dureroase la atingere.Lucru cu care nu m-am mai confruntat din adolescenta apusa.Asa ca am luat o pauza si de la demachiantul asta,si de la crema anti-imperfectiuni Normaderm

     In concluzie,nu cred ca voi mai apela vreodata la un produs multifunctional,insa ma bucur ca am avut ocazia sa il testez.Voi l-ati testat?Cum vi s-a parut?
     Va pup pe toate cate-un pic!

Later Edit : sa nu uit sa va spun-tubul are 100 ml si are o valabilitate de 6 luni de la deschidere.Asa,acum sunt mai linistita :P
 

Blog Template by YummyLolly.com