15 apr. 2011

Review:Vichy Normaderm crema anti-imperfectiuni


       Vichy spune ca este o crema tratament hidratanta,anti-imperfectiuni (pete,semne de la acnee).Testata pentru a reduce riscurile unei alergii;testata pe piele sensibila.
    Am folosit-o impreuna cu Purete Thermale 3 in 1 si asa cum spuneam si aici,am mai utilizat si in trecut aceasta crema tratament.Desi nu-mi amintesc de vreun efect important (se intampla oricum prin 2006),m-am gandit ca acum,cu formula imbunatatita Normaderm voi fi multumita.
   Neplaceri am avut inca de la prima aplicare.Daca distribuiam crema in mici cantitati pe suprafata tenului,constatam apoi ca pana sa o intind,se usca,ramanand ca o pelicula alba.M-am sters cu lotiune tonica,dupa care am aplicat din nou,de data aceasta treptat;mai intai pe pometi,nas,barbie si frunte.De asemenea,a trebuit sa ma misc destul de repede,intrucat crema intra rapid in piele neavand ce sa mai masez.Daca nu o intind bine,la fel patesc,cantitatea ramasa se usuca pe ten.Si cand in sfarsit resusesc sa aplic crema,tenul devine lipicios,acoperit cu o pelicula care imi provoaca si prurit in zona nasului (timp de cateva secunde).
  Intrand foarte repede in piele,am avut probleme si cu aplicarea fondului de ten.Nu reuseam sa il intind,sub nici o forma.Deci ca baza de machiaj nici nu poate intra in discutie.
  M-am gandit ca,fiind o crema tratament,asa trebuie sa se comporte.Asa ca,am inceput  sa aplic o cantitate mai mica de produs,direct si numai pe zonele care ma intereseaza-cele cu semne si pete.Ah,si doar seara,dupa demachiere.
  As fi absurda sa pretind niste rezultate dupa 11 zile de folosire,insa cu atatea neplaceri....zau ca abia astept sa testez crema antiimperfectiuni de la Gerovital.Stiu,o sa-mi spuneti ca oricum nu se compara (Vichy fiind un dermatocosmetic).

         Va pup pe toate cate-un pic!
 

Blog Template by YummyLolly.com