29 apr. 2011

**INCHIS ** GIVEAWAY Sigma Flat Top Synthetic Kabuki - F80

   Va rog sa fiti foarte atente la cerintele concursului.Cine nu-si da interesul si nu le respecta,e descalificat.Vreau sa fiu corecta si nimic mai mult!
   Iar  DACA reveniti asupra comentariilor pe motiv ca ati mai uitat cate ceva,lasati un comentariu complet cu tot ce am cerut eu.Multumesc!
 
   In urma inscrierii in programul de afiliere,Sigma mi-a oferit doua astfel de pensule:una pentru mine (o astept zilele astea) si una pentru o norocoasa din randul celor care imi urmaresc blogul.
   Cum era de asteptat,sunt si cateva reguli simple:
1.Sa ma urmariti prin Google Friend Connect (obligatoriu) si Facebook (optional si daca va face placere)-badge-ul il gasiti in dreapta paginii.
2.Sa postati pe blogul vostru sau pe facebook despre acest giveaway.Nu uitati sa includeti un link activ catre blog.
3.Sa-mi lasati un comentariu aici care sa cuprinda indeplinirea celor doua conditii de mai sus,si anume:
      -numele cu care ma urmariti prin GFC
      -un link catre blogul/wallul facebook pe care ati postat despre acest giveaway.Daca ati postat pe facebook ,trebuie sa aveti profilul public pentru a putea verifica.

   Giveaway-ul este deschis international pana sambata 14 Mai,ora 24:00.Castigatoarea va fi aleasa prin random.org,duminica 15 mai.In termen de 48 h,aceasta trebuie sa trimita un email cu numele si adresa completa la cosmeticsreview@yahoo.com.Eu voi trimite datele mai departe,catre Sigma;acestia vor fi cei care vor expedia premiul.Daca nu primesc datele in timpul mentionat,voi alege o alta castigatoare,prin acelasi mecanism.
   Multa bafta!

   Stiu ca au fost si mai sunt astfel de giveaway-uri in blogosfera,cu acelasi premiu.Rugamintea mea este daca ati castigat deja aceasta pensula sau in cursul acestui concurs intrati in posesia ei,va rog sa ma anuntati.Chiar daca e tragere la sorti,mi-ar placea sa stiu ca premiul merge la cineva pentru ca si-l doreste,nu pentru ca a avut noroc de doua ori.Va multumesc!

  Va pup pe toate cate-un pic!Endre
 

Blog Template by YummyLolly.com