1 apr. 2011

Dove Cream Bar-ZIUA 5

               

Hello,hello!
    Va reamintesc ca acum 5 zile am acceptat provocarea Dove si am inceput testarea sapunului-crema Dove.Face Dove diferenta in 7 zile?Asta e intrebarea la care voi raspunde la finalul ``experimentului``.
    Ca si in celelalte zile,dimineata mi-am curatat tenul cu spuma Dove,dupa care am aplicat o crema hidratanta.Tenul este proaspat,moale,elastic.Chiar simt prospetimea Dove,de fapt,am impresia ca toata casa  miroase a Dove.
    Cum azi am purtat un machiaj complet (fond de ten,pudra,blush),cu Dove demachierea a fost...la fel de completa.Evitand zona ochilor,am aplicat spuma din sapunul-crema Dove si umezind din cand in cand varfurile degetelor,am continuat demachierea cu miscari circulare.Machiajul se dizolva si asta se vede in culoarea spumei.Am clatit apoi cu apa calduta.Am aplicat si lotiunea tonica,o singura discheta fiind de ajuns.
    Din nou,va avertizez sa aveti grija in zona ochilor;mie mi s-a luat pe gene putin sapun,care a ajuns apoi in ochi.A fost ingrozitor de dureros,mi-am revenit greu,deci...mare grija!!


      
     
     Cam asta e pentru astazi,ne revedem maine!Va pup pe toate cate-un pic!
 

Blog Template by YummyLolly.com