30 mar. 2011

Resveratrox Forte Anti-celullite

   Hello!

     Dupa ce v-am aratat aici cum am masurat cantitatea de crema din tubul Ivatherm,trebuie sa va spun ca mie mi-a ajuns doar pentru 6 utilizari.Asta inseamna 3 zile,dimineata si seara.Adevarul este ca mie imi place sa folosesc suficienta crema cand e vorba de masaj,dar fara sa exagerez.
     Pe mine cei 75 ml nu m-au convins sa cumpar crema in format normal.Adica ce rezultate se vad in 3 zile in cazul celulitei?Crema intra foarte repede in piele,comparativ cu cealalta varianta anticelulitica despre care vorbeam aici.Lasa pielea mata,pe cand cealalta ofera un luciu placut,sanatos.Mie mi-a lasat impresia unei creme hidratante normale,desi Ivatherm spune ca,contine cantitate dubla de resveratrox.Repet,din cateva aplicari nu m-a convins.In acest sens,Ivatherm specifica faptul ca rezultatele vin dupa 4 saptamani,deci....Pentru alte detalii,intrati pe site-ul Ivatherm.
    Probabil ca voi ramane la varianta albastra (cum imi place mie sa-i spun) a  cremei anticelulitice Ivatherm,desi mi-am propus sa testez si alte produse romanesti in acest scop.
    Voi ce parere v-ati facut despre crema resveratrox forte?

                              V-am pupat pe toate cate-un pic,revin cu impresiile zilei nr.3 Dove!
 

Blog Template by YummyLolly.com