31 mar. 2011

Dove Cream Bar-ZIUA 4

  Bine v-am regasit!

          Va spuneam aseara ca aveam un plan pentru sapunul-crema Dove.Cum azi a fost zi de exfoliere,trebuia sa-mi pun apoi o masca.Aici e noutatea:masca a fost spuma Dove.Cu mainile ude am facut multa spuma in maini,umezind din cand in cand palmele.Astfel s-a produs o cantitate mai mare de spuma-crema (era ca frisca).Am aplicat spuma pe tenul umed si am asteptat cam 15 minute.Sincera sa fiu,ma asteptam sa ma spal mai repede pe fata,insa chiar si dupa 15 minute spuma nu se uscase.
          M-am clatit cu apa calduta si m-am asezat la oglinda,langa geam.Vreun rezultat?Nu.Vreun efect advers?Nu.Deci,nimic.Ca si cum mi-as fi curatat tenul.Nu stiu la ce ma asteptam de la acel continut de 1/4 crema hidratanta.Pentru mine un lucru e cert : nu usuca pielea indiferent de cantitatea de spuma aplicata.
         Voi repeta operatiunea ? Nu are sens.
         Dove a trecut deja jumatate de test.Mai sunt 3 zile,dupa care voi putea spune,strict raportat la experienta mea cu Dove,daca face sau nu diferenta in 7 zile.

                     Pe curand!Va pup pe toate cate-un pic!
 

Blog Template by YummyLolly.com